Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 18 januari 2013

Trötta ben

Hejsan.
Har precis kommit till hotell rummet efter en hel dags traskande idag. Gick upp med tuppen idag( kl 05:00!) för att hinna med tåg upp till Stockholm.
Nu är det både tunga ben å tunga ögon här kan jag säga:)
Jag som även lider av hissfobi!!, bor ju knappast optimalt här på 10:e våningen. Klart så startr ju inte hissen och får lite smått panik ett tag innan dörrarna öppnas igen!!
Lite bilder från dagen. Mycket pastell färger och fortfarande mycket vitt är det som gäller även framöver. Till min stora glädje.. Även mycket betong:)!
Skyltdockor i alla dess storlekar, är lite smått galen i sådant känner jag:)
Ha en fin kväll nu alla. Nu ska jag vila ryggen å benen en stund.
Kram jennie











8 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Vilken upplevelse att gå omkring å se så mycket fina saker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är kul å titta på allt fint:)
      Kram

      Radera
  2. Oj vad härliga bilder...turkost där med, fniss...
    Önskar dej en härlig helg!!
    Ha det gott!
    Kram från bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi ja turkost, kul att den färgen är med, älskar ju verkligen turkost:)
      Kram

      Radera
  3. Va avis man blir. Hade gärna gått på Formex o kollat in allt fint där. Trodde man var tvungen o va företagare för o kunna komma in där???

    Kan tänka mig att känslan är; vill ha , vill ha, vill ha!!!
    Trevlig helg
    kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan. Ja verkligen kul å gå och titta på allt. Jo man måste ha företag för att få komma in där och det har min man :) visst vill man ha allt fint man ser:) kram

      Radera
  4. Vad roligt med mässa - något avis! ;)

    Kika gärna in hos mig idag, du kan hämta en rabattkod till fina nätbutiken Tidlösa Ting!

    Trevlig helg,

    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Hejsan. Måste jag gå in och kolla din sida idag när jag kommer hem igen:)
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.