Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 17 januari 2013

Krispigt vitt

Hejsan på er.
Ja krispigt vitt är dagens tema på fabriken. Vet inte vad som är vitt och krispigt förutom isglass eller krispiga vita tulpaner.
Lite andra bilder på vitt finns här.

Här är nog mycket krispig snö som ligger på vårt staket :)

Kanske smakar krispigt vitt av snö hi hi



Tre små krispiga änglar kanske man kan säga oxå :)
Blev ett kort litet vitt krispigt inlägg idag :) ska gå och packa resväskan inför morgondagen tänkte jag. För mer inspirerande bilder av krispigt vitt så kika in på fabrikens blogg. Jag är ännu inte medlem men nu är iallafall 3:e inlägget på deras tema gjort. Får nu skicka in ansökan iallafall:)
Ha det så gott ikväll.
Kram Jennie

10 kommentarer:

  1. Krispigt och vackert :)
    Vitt och underbart!
    Hoppas du haft en fin dag och får en fin kväll!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja min dag har varit bra idag.
      Hoppas du har haft det samma:)
      Kram

      Radera
  2. Snö har vi här också så det räcker:) Och kaaallt...burr!
    Ha en fin kväll!!
    Kram bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan ju vara lite lagom kallt tycker jag och soligt!
      Ha det gott.
      Kram

      Radera
  3. Mysiga bilder. Hatar dock ordet krispig efter att det har missbrukats så kolossalt i alla bloggar hahaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi ja nu har det använts flitigt, ordet krispigt!
      Ha det gott.
      Kram

      Radera
  4. Kan väl inte bli mer krispigt och vitt än på dina fina bilder!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä svårt att se något krispigt i inredningsdetaljer tycker jag hihi.
      Kram

      Radera
  5. Det var verkligen vackra foton av temat!!! Vad roligt att du gillar vår tapet i sovrummet:) Jag ska faktiskt lägga ut ett till inlägg från sovrummet nästa gång så då får du se lite fler foton därifrån om du vill:)

    Stooor kraaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var jätte fin tycker jag!
      Tack, vad kul att du tyckte att korten passade på temat:)
      Jag ska absolut in och kolla kort igen hos dig!
      Ha en fin dag.
      Kram Jennie

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.