Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 10 januari 2013

Tillbakablick..

Hej på er.
Min migrän som försvann ganska snabbt igår har kommit tillbaka med besked igen. Mitt i denna huvudvärk så ska jag iväg med sonen och kolla upp hans hand på vc. Ramlade för några veckor sedan och slog i knogarna. Ramlade igen häromdagen och slog i den igen.Helt svullen, känselbortfall och kan inte räta på fingrar:( Hoppas innerligt att det inte blir till att åka vidare för röntgen eller något. Då tror jag att jag kräks nästan. Är fullt tillräckligt att behöva resa sig upp från sängen just nu.

Idag får de bli lite bilder från i maj och liseberg, trädgårdsmässa. Jag e ju en blomälskare. Tänk om man hade haft denna fina klänning på bröllopet. Gjord utav blommor hela en! 


zebra helt gjord av blommor


Papegojblommor är ju så fina, ser ju verkligen ut som papegojor.
Det var en floristutbildning som hade gjort dessa fina kreationerna. Temat var olika världsdelar.
Väldigt fint.
Imorgon bär det iväg till Elmia och mässa där:) blir kul.
Nähä, dax att försöka komma upp ur sängen och göra sig iordning, ska vara hos läkaren om en halvtimma.
Ha en bra kväll.
Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack, vad kul att du gillar våra grejer! Ha en bra kväll=))

    SvaraRadera
  2. Stackars dina knogar... Hoppas det inte behövs röntgas utan går över fort...
    Du visar fantastiska bilder :) man kan ju inte annat än längta ännu mera till våren nu.
    Ha en fin kväll du med.
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. Men snälla du, krya på dig.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  4. Häftig klänning... om än lite opraktisk! ;)
    Hoppas att din migrän ger med sig och att din son inte skadat sig, låter inget vidare.

    kram kram

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.