Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 4 januari 2013

Är det min hund?!

Hejsan alla glada.
Har ni haft soligt idag?
Jag blev så glad när jag fick se att solen kom fram på fm och ville så klart ut då. Som en del vet så måste jag ju kolla på skidor på tv, går nästan före det mesta denna tiden på året:)
Lagom tills promenaden så försvann solen:(!

Blött å inget solsken blev det MEN.. Detta blev det mycket av, detta är efter vår promenad... Suck å stön vilket merarbete det blev!
Tur att Bella tycker om att bada:)






Nu är tomtarna ute hos mig, ganska skönt faktiskt, plocka fram lite ljuslyktor å göra fint igen.
Får se hur bilderna hamnar i detta inlägg. Kunde inte lägga in foton genom bloggen på datorn idag. Prövar på detta sätt nu.

















Nu ville minsta tjejen att vi skulle mysa å fika lite, får väl göra iordning lite fruktsallad å lite kex.
Ha en bra kväll. Kram Jennie

12 kommentarer:

  1. Fler som haft problem med bilder idag. Dock inte jag.. ?

    Hihi, de där va en smutsig hund.
    Men söt ändå ;)

    Så fint hörnskåp du har!
    Och ljushuset, älskar ljushus :)

    Tack snälla för din kommentar :) Blir så glad!

    Ha en mysig fredagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket till dig me för dina fina kommentarer. Alltid så kul att få läsa dessa.
      Kram

      Radera
  2. Hej fina Jennie.
    Det sämsta med att snön försvinner är ju att allt är så smutsigt under den :)
    Här håller vi på för fullt att rensa ut det sista av julen :)
    Va mysigt du har gjort.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag förstår inte hur en del hellre vill ha så här än att det kommer snö! hur kul är det med all grus.
      Tack snälla du:)
      KRAM

      Radera
  3. Smutsiga jyckar är ingen höjdare, ha en fin helg, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä Viola verkligen inte, jag som har en liten men kanske lika mycket smuts efter din lite större :) kram

      Radera
  4. Svar
    1. Tack Maria, så glad jag blir!
      Ha en fin kväll. Kram

      Radera
  5. Kul att du kikade in till mig .. Nu blir jag nyfiken på dig .. Vi har ju lite gemensant .. Jag har också varit utbränd i 2 omgångar .. Denna gången hoppas jag klarar det för evigt .. Vill inte hamna där fler gånger .. Usch ! Vad hemskt att komma tillbaka ..,kram Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan.
      Nä man vill aldrig mer hamna i den sitsen igen. Tar allt för mycket krafter av en.
      Kram

      Radera
  6. Hejsan!

    Vilken lortig liten rackare... Måste vara en av nackdelarna med att ha hund. Annars måste jag säga att vi är ganska så sugna på en vovve.

    Visst är det härligt att "få börja om" lite efter julen.
    Fina bilder du bjuder på.

    Ha en fin lördag.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jenny.
      Ja det är ju trist när de blir så skitiga men samtidigt är hon ju så smidig å slänga ner i badet och hon tycker det är såå skönt. Skaffa ni en liten voffsing, kanske en som är lite högre under magen hihi.
      Tack så jätte mycket:) Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.