Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 18 mars 2014

Lite vårbilder från förra veckan..

Hallå på er.
Undrar vart det det soliga varma vädret tagit vägen! Tur jag passade på att vara ute och tanka lite sol och värme förra veckan..klarar man sig ett tag till.

 Här vid sjön blåste det rejält när vi tog med oss lite mellanmål och lekte i lekparken.

 Längtar tills man kan lägga undan alla vinterkläder och skor och plocka fram lite vårigt.
 Nu har jag börjat jobba som sjuksköterska igen efter 3 veckors ledigt sedan sist så nu rullar dagarna på minsann. Sitter just nu och väntar på att anmälan till tjejvasan ska öppna upp, jag har nog faktiskt oxå lyckats anmäla mig till rätta vasaloppet, trots att platserna tog slut på ett par minuter:) gäller att hänga vid datorn och skriva snabbt:)
Har värk i nacken från HELL just nu, började i helgen men blir ju verkligen inte bättre, tur att syster kommer hem i helgen så jag får massage!
Borde ju hunnit med att så lite fröer men fortfarande så har jag inte kommit så långt.. får väl ta det någon dag så det blir lite chili och annat gott.
Ha en fin kväll nu.
Kram Jennie

1 kommentar:

  1. var håller Du hus, ville önska god fortsättning på Påsken, men ser inte att du skrivit själv. Ha det så bra
    det går, önskar vännen Harriet

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.