Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



onsdag 17 oktober 2012

En bild säger mer än 1000 ord.......

Tingeling eller tjingeling.. vet knappt vilket utav dom det är. Här är det Tingeling dagarna i ända så inte utan att man blir påverkad/skadad av tjingeling eller tingeling var det kanske:)
Idag har jag tagit en fika med en vän jag inte träffat på länge, jätte kul å få prata lite om framtid och lite fina minnen:) hoppas det snart blir igen!

Här kommer lite bilder från hemmet och JA jag är nog ganska intresserad av väggord:) men här hemma kan man ibland behöva förtydliga vad man menar. Tex den där med tvätten. Det verkar ibland som att tvätten ingick i äktenskapet på något konstigt vis. Tror säkert att jag INTE är ensam om detta fenomen. Kan ju säga att även med denna stora förtydling på väggen så har den inte gjort någon större effekt på tvätthögen. Kanske är dax att tala i klarspråk och inte i gåtor:).

Kärlek ska ju vara bästa medicinen mot allt så även när man inte är hemma så hoppas man att mannen och  familjen förstår vad man menar även med de andra texterna

Imorgon kommer jag lägga ut lite bilder på saker jag gjort nu inför jul..meningen är att jag ska försöka åka på lite julmarknader runt omkring här och visa mina saker.

Ha en bra onsdag kväll, min blir i sällskap av bonde söker fru:) kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.