Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



onsdag 24 oktober 2012

Gott å blandat från idag.

God kväll är det ju snart.
Jo jag lyckades hålla tillbaka tårarna idag hos farbror doktorn, nära många gånger men det var bara till att svälja och tänka på något roligt en stund så åkte tårarna tillbaka igen. Även när han satt och tittade länge å väl på en när han frågar hur man mår. Det är ju något magiskt när HAN frågar detta, så är det bara. Nu tänker inte jag skriva mer om detta här :)

Som ni kanske har sett så har jag lagt ut LITE nya kort från hemmet i höger spalten. Ni får ha lite tålamod och förstå...jag får ju städa järnet nu för att jag ska kunna ta kort överallt. Eftersom vi har 8-9 rum, 3 toaletter osv så tar det tid att gå igenom hela huset, ta kort fort som bara den INNAN barnen hinner stöka till allt igen:) Mannen tycker det är så fint när han kommer hem från jobbet, tror jag det hi hi.
Men vad gör man inte för att få hyffsat bra kort till bloggen å visa upp..

Lite kort från ett par detaljer här hemma. Ljusstaken har jag gjort...i betong förstås.

 Mitt växthus som är det till vänster på bilden, har mannen i huset snickrat ihop åt mig. Jag visade honom bilden på växthuset bredvid och sa att "ett sådant här vill jag ha, verkligen fint och ljust". Vad säger man "ganska likt" iallafall:) hur som helst så är jag himla nöjd med det och tacksam för att jag fick ett större växthus än innan. Vad gör väl det att en del  krussiduller uteblev på mitt, får man ju bara ta liksom....
Ja nu är det dags att se till så de små barnen får lite mat i sig och kommer i säng innan bonde söker fru börjar:)
Trevlig kväll, kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.