Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 26 oktober 2012

Snöig dag

Hej på er.
Jag som hade givit upp hoppet om att solen existerade men den finns ju faktiskt!
Spelar ingen roll att det nu är vitt här och kallt men bara SOLEN kommer fram emellanåt så man får ljuset.

Igår kväll var ju jag och kompisen Susanne iväg på invigning av en gårdsbutik. Det snöade som bara den och svårt att se vägen. Så tänk er nu två blindstyren som kanske ser dåligt i vanliga fall och så världens snöfall på det!!
Vi satt som två ugglor med näsorna i framrutan för att leta oss fram till denna gård! Så efter en så där lite tråkig dag så kan jag säga att jag fick skratta dessto mer på kvällen:)
Iallafall så var det en himla massa folk i denna lilla lokal. Man stod som packade sillar för att kunna provsmaka och handla. Jätte kul att så många kom och tittade hos dom.
Blev inga kort tagna då mina fingrar blev som isbitar och jag hade nog omöjligt kunna få upp kameran när vi stod packade mot varandra så tätt:)

Blev lite inköp i form av äppelkaksfil å youghurt, chips, korv, ägg å godis.
Fick även lite värmande glögg och ALKOHOLFRITT vin hos Susanne innan jag åkte vidare mot hemmet. En trevlig kväll som sagt.

Idag tänkte jag skulle ta tag i och måla lite av all betong som bara ligger och väntar på att få färg på sig:)
Så vem vet, Kanske blir ytterligare ett inlägg lite senare idag. Det här är ett fat jag gjutit, visst blir det riktigt fint med denna blombård runt på kanten.:)

Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.