Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 22 oktober 2012

Lite bilder från hemmet

Hej på er.
Har varit lite slö med att inte orka ta kort här hemmifrån men nu så har jag kommit till skott.
Lägger ut lite bilder här men kommer även lägga ut lite mer i kolumnen till höger, vilken dag som helst. (Kommer att stå bilder från kök ex.)
Jag tänkte att eftersom jag tycker det är roligt att min sida nästan lästs 500 gr nu vilken dag som helst, så tänkte jag lotta ut något till er läsare. Tänkte faktiskt skriva mer om det sedan och visa vad ni kan vinna och hur ni kan vinna:))

Kan säga så här att ni kan börja öva er på att kommentera lite, ex på  detta inlägg, så kommer ni nog att kunna vara med i utlottningen:) Skriv vad ni vill och vad ni tycker bara. Ni kommenterar på pennan som finns under varje inlägg jag gör.

Återkommer senare med mer.
Här lite bilder,från kök, hall och "fin rum", kan säga att så här ser det  inte alltid ut här hemma. De bilderna vill jag inte lägga ut, överfull diskbänk, leksaker överallt, stora som små som inte orkar plocka bort efter sig.Vitt är fint på väggarna....när man inte har små svarta handavtryck överallt. Det är ett evigt skurande överallt om det ska vara tipp topp. Funderat på att betala någon städerska en gång i veckan men kom på att stackars henne som ska få torka upp och plocka efter vår stora familj. För att inte tala om hur många timmar det skulle ta x timpenning!! så det är nog bara att fortsätta att ha rollen som städerska ett tag till :))

Kram kram städa inte ihjäl er för det gör verkligen inte jag!



3 kommentarer:

  1. Jaaaag vill vinna något!!!!
    Hihi, jag vet vart du har städat bort chilin i alla fall. Det kanske är finn fem fel tävling=) Då har jag i alla fall hittat chilin i mjölet.. Vad vinner jag!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. mmm eller så är det chilimjöl, har du inte tänkt på va:)

      Radera
  2. Fina bilder du tagit!!
    Kram ch

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.