Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



onsdag 23 april 2014

Härligt härligt..

Hej på er alla.

Jo då..jag lever ni som undrar och tack för att ni tittar in här trots mina glesa inlägg just nu.

Tiden den bara snurrar på, alldeles för fort och just nu så är min vardag väldigt inrutad med alldeles för många måsten och för lite roliga saker. Jag hoppas kunna vända det där snart igen.

Jag hade faktiskt lite långledigt i helgen med 3 lediga dagar, vet inte när det hände senast faktiskt, många månader sedan sist!
Det var välbehövligt och väldigt skönt och jag hann vara ute och jobba lite i trädgården, som för mig är något roligt :)

min magnolia har börjat blomma och har aldrig tidigare haft så här mycket blomknoppar.


Den här har legat i vatten kring dammen  hela vintern men har klarat sig trots det.. tänkvärda ord.

blommar i småspringor gör de här söta violerna.

rabarberna har kommit en bra bit på väg till att snart bli uppätna och gjutna på :)
I helgen hann vi oxå gratulera mosters fina lilla 1 åring och min lillasyster så hade en heldag i Halmstad.

Lilla 1 åringen!



Lillasyster som fyller år

andra lillasyster som har ett påskägg på jäsning och  som kommer kläckas  framåt augusti :)


Här hade påskharen varit med ägg en morgon...


Det här var lite av min lediga helg som gick alldeles för fort, idag blir det kvälls jobb som sjuksköterska

Ha en fortsatt fin dag mina vänner.
Kramar Jennie

2 kommentarer:

  1. >>Så roligt att Du finns kvar, jag trodde du hade rymt. I
    Facebook vill jag inte vara med. vill inte synas
    överallt, det är nog för yngre människor. Men din blogg är jättetrevlig, så jag kommer tillbaka hit.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Tittar in och säger Hej nu när du är här igen. Ibland blir det ju bara så att man inte hinner allt.
    Trevlig helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.