Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 22 oktober 2012

Utlottning för att fira 500 visningar...

Hej.
Hoppas nu det är många som vill vara med på min utlottning jag tänker ha av.... men först hur ni kan vinna då:)
Jag vill att ni som VILL vara med på utlottningen skriver en kommentar( vad som helst som ni känner för) nedanför detta inlägget. Tryck på pennan och så kan ni inte vara helt anonyma heller om jag ska kunna se vem som vunnit. Det är ju bra om man kanske skriver något mer än förnamnet ifall fler har samma namn, ja ni förstår:)

Den som skriver upp sig först får ju nummer 1 osv och jag kommer ha STOR hjälp av mina barn att dra VINNARNA.
Jag kommer att skriva ett inlägg om vilka som vunnit vinsterna, här på bloggen på LÖRDAG!
Ni hinner skriva mååånga kommentarer tills dess hihi.

Det är under detta inlägg som ni ska kommentera och ute i högerkanten under etiketter så står det Utlottning, om ni inte hinner kommentera nu så slipper ni leta efter detta inlägg då jag hittills skrivit lite varje dag.

Så till ALLA ni som läser bloggen:
Ja ni kan vinna en ros eller ett hjärta i betong. Vinnaren får välja först. Man kan få det i betongfärgat, tunnt vit målad eller helt vittäckande. Är det så att man redan har något/båda utav dessa så finns det nog något annat jag kan hitta:) (Vinsterna skickas hem till vinnarna sedan)
Så lycka till alla ni som kommer vara med i utlottningen. Måste ju bara visa den här bilden. Den visar var ni bloggläsare läser ifrån och det är inte bara från Sverige:) jätte kul!!
Tjingeling:) Jennie

10 kommentarer:

  1. Hej vännen. Din blogg är verkligen fin och intressant att läsa. Så klart jag vill vinna någon av dina saker du lottar ut. Kram.

    SvaraRadera
  2. Underbart och vackert vill oxå vinna. Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Tjena! Din blogg är verkligen super bra. Ser fram emot att få vinna ett pris.Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny! Vilken fin sida du har gjort. Fantastiskt. Är imponerad, hur hinner du? Lycka till med allt. Kommer att gå in och kolla med jämna mellanrum.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej Vilken jättefin blogg du har man blir verkligen Inspirerad i höstmörkret av dina kreationer, kul att läsa och hoppas på lite tur kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Härligt Jennie, vilken fin blogg!! Å vad bra du är på att gjuta i betong! Tyckt det blir så fint när man gjuter i betong, ända sen vi var ute hos Susanne för länge sen och gjorde rabarberfat. Kram

    SvaraRadera
  7. Jag fick tips av min granne om din blogg, så nu ska jag ta några kvällar och kika igenom alla fina saker du gör!
    Ljusstaken du lagt in idag 24 okt tycker jag är sååå fin.

    Maryette i Eksjö

    SvaraRadera
  8. Janeth bertilsson25 oktober 2012 kl. 10:01

    Hej Jennie. Vilka underbara saker du gör. Ja givetvis vill jag va med på utlottningen . Ha det gott.Janeth.

    SvaraRadera
  9. Karin Lillasyster27 oktober 2012 kl. 14:17

    Hej Jennie!! Hoppas att jag vinner!!!! Puss

    SvaraRadera
  10. Hej Jennie, nu är jag äntligen inne o kollar. Den är jättefin! Vad duktig du är! Kram på dig/ Anna

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.