Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 18 oktober 2012

Juliga betong

God kväll alla läsare.
Så kul att det faktiskt är så många som är inne och läser och tittar på min blogg:)

Här kommer lite utlovade bilder på julsaker, det här är en del av det men absolut inte allt:))
Jag och programmet jag gör dessa collage i är inte överrens alltid. Ikväll är en sådan kväll, det där ap programmet prövar verkligen ens tålamod. Så nu är jag en aning TRÖTT. Bilderna får tala för sig själv och jag kan tycka att ibland är det värt att bli lite "flintis" bara det blir bra till slut.
Ha det gott.
Kram Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.