Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



söndag 27 januari 2013

Idag är det en turkos dag.

Hello alla där ute.

Skönt..vi är precis hemkomna efter att ha fått mat hos mamma och pappa idag. Passade alldeles utmärkt, har inte någon som helst lust till att behöva tänka på mat oxå idag. Tillräckligt mycket ändå som snurrar runt just nu..

Iallafall..något som gör mig glad är färger. Idag är det turkost på temat :0

Denna turkosa höga kruka hittade jag för många år sedan på en loppis, köpte den just för att jag tyckte om färgen.

Greengates produkter innehåller mycket turkost och överhuvudtaget mycket pastell färger...
färger helt i min smak..

Sött som socker..

även denna serie med vit/svart mönstrat är fint, passar ju till allt.
Bilderna kommer från Greengates katalog.

Nu ska jag mysa med mina barn en stund.
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

4 kommentarer:

  1. Härligt att mysa med barnen!!!
    Min tjej är 17, så det blir inte så mycket mys med henne förstås :))Ikväll är hon inte ens hemma...hoppas du har det bra, och att det inte är allt för kallt hos er ;) här har kylan dämpats i alla fall...skall komma snö i natt ;(
    Ha de!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är samma här, de stora barnen får man på sin höjd krama om på kvällen när de ska lägga sig:)
      Ja här är inte så kallt längre utan nu snöar det för fullt igen!
      Ha det så gott.
      Kram

      Radera
  2. Härligt att få bli bjuden på middag :)
    Visst är det roligt med färger :) Turkost är jättefint och en riktigt glad färg :)
    Ha en fin start på veckan.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det skönt att slippa tänka på mat någon gång ibland.
      Hoppas du haft en fin dag idag.
      Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.