Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 22 januari 2013

Ljussmycke

God kväll på er alla.
Blev ingen semla igår utan det blev idag istället. Vissa mandelmassor går bra för mig som är allergisk mot mandel.. konstigt och vet inte vad det beror på att jag kan äta vissa..Denna var någon mittemellan. Det började svida på läpparna men blev inte mer än så.



.Måste ju visa vad som är fint på ljus och som en del säljer till att ha ljust till ljus. Smidigt å billigt:)



jag köpte en massa armband i olika färger och storlekar på pärlorna.

mmmm..turkost och rosa, favoritfärgerna


vet inte om det finns särskilda sådana här till  just ljus men går ju lika bra med armband.
Nu ska jag gå och umgås med mina barn lite.
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

12 kommentarer:

  1. Härlig kreativitet, blir så fint :)kram

    SvaraRadera
  2. Tur det stannade vid att bara svida..så fint du gjort med ljusen :)
    Ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tur det inte blev mer så det svullnade igen:)
      Visst blev det bra med armbanden på, nu vet vi ju det:)
      Kram

      Radera
  3. Tack söta du för dina fina ord! Det värmer.
    Så fina ljusdekoratiober du har gjort!
    Sov gott vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, nu blev man ju toksugen på semlor! Jättesmart idé att sätta på armband på ljusen och dekorera med! Smart och snyggt!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var gott med semla..hm..har en kvar idag..kanske skulle vräka i sig en idag oxå hihi.
      Kram

      Radera
  5. Så smart att ha pärlor runt blockljusen! Gillar speciellt det bruna ljuset med rosa pärlor! Precis i min smak!!! Måste nog härmas lite ;)
    Ha en fin dag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det smart! Billigt och bra oxå..
      Ja brunt och rosa är ju himla fint ihop, har sett alla dina fina kuddar i just de färgerna så fina!
      Härma på du hihi, det är ju det som är så bra med alla tips man hittar på fina bloggar:)
      Ha en fin dag du med.'
      Kram

      Radera
  6. Haha, jo jag vet..sonen vill inte heller ha besök i skolan, han går i sexan nu & stora dottern som går i trean är väl inte heller så där jättesugen..hon tjatar ju inte precis;-)

    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi.. konstig vad det där ändrar sig fort. Först är man världens bästa för att sedan bara bli pinsam så fort man visar sig :0
      Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.