Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 1 januari 2013

Nyårsdagen

Hejsan.
Hoppas ni alla hade en trevlig kväll och natt för att fira in det nya året.
Själva var vi hos kompisar ute i Sälleryds och firade. Med undantag på en timma då jag fick åka iväg till akuten med Nellie. Hon hade öroninflammation och en sprucken trumhinna som följd av det. Just då hade vi en himla tur för det var inga andra patienter där än vi. På dagen hade det varit 2 timmars väntan hörde jag från en kompis.
Idag har inte blivit mycket gjort men nu kan man ju iallafall ut å gå, vilket jag gjorde 1 timma, för nu finns ju varken snö eller is kvar så det är väl ända fördelen med detta regnande.

Mina kort från nyår blev inte alls bra, mörka å gula å suddiga så det blev inte många kort som kan visas.



Måste ju visa min fina julklapp som Wilma gjort åt mig helt själv:) inte illa för att vara en femåring men hon är såå noga att allt ska bli bra. Fina duken  här.



Mina fina bokmärken som jag hängt i vitrinskåpet, dax å börja plocka ner julsakerna nu. Granen åker imorgon, snart bara stammen kvar för ligger högar av barr på golvet. Ganska oskönt att stiga på dom!

Önskar er en god fortsättning på detta nya år. Spännande å se vad det bjuder på :)
Kram Jennie

4 kommentarer:

  1. Nämen, vilken otur att ni fick åka till akuten… Skönt att det inte var nån väntetid ändå.
    Hoppas ni får en god fortsättning nu!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hei og tusen takk for koselig hilsen :)
    Ønsker deg et Godt Nyttår !
    Klem fra Liv

    SvaraRadera
  3. Vad otäckt med trumhinnan! Malvas sprack när hon var 2 månader och jag blev jätte rädd :/.....

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Önskar dig en fin start på det nya året!
    Ajajaj det lät inte kul med spräckt trumhinna, stackars liten:(

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.