Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 24 januari 2013

Modevisning

Halloj.

Sitter precis på modevisning här hemma, kanske inte senaste modet och kanske inte årstids inspirerat riktigt.
Alla viktiga poser intas för att få bästa möjliga bilder hos pressen, som är jag:0

Ja ni ser ju själva här nedan hihi

Modet för våren är festklänning i ljust rosa(undrar vem som köpt den i just ROSA)...

hemmagjorda halsband..

kort modell på klänningen och mörka strumpor till...

årets modenyhet är tatueringar på hela kroppen, armar ,ben, mage ja överallt som sagt hihi.. Allvarlig min, man ska absolut inte visa att man tycker det är kul att fotas..blir mer spännande så..

riva ut hela garderoben ingår i modevisning...

modellposen intas så sakteliga för att fotografer ska hinna fota..

lite lurig, kaxig blick..

så här ska modevisningen avslutas, hej å tack för denna gång.. nu är det fotografens tur att ta över..Plocka upp en hel garderob från golvet!!
Ja oj oj säger jag bara:) vilka barn, fantasi har de och just nu leker de så himla bra ihop de små tjejerna.
Snart dax att börja med lite mat. För att sedan lämna barn hos farmor och farfar och sedan vidare för jobb ikväll.........

Underbara arbetskamrater, det är jätte kul att träffa ER igen! Ni är fantastiska som kämpat så både innan jag började igen och även nu.MEN tänk på er själva i första hand :) man inser sådant kanske bättre när man varit sjuk ett par gånger! Inget är väl viktigare än hur ni mår och att familjen mår bra.


Ha en fin dag nu alla och vad var det du sa A, mellan kl 10-12 ska man vara ute för då tillgodoser man sig ljuset som bäst. Var det rätt?! :)
Här är så satans kallt så tänker inte sätta min fot utanför dörren innan tolv iallafall!

KRAMAR
Jennie




14 kommentarer:

  1. hej!!! Å vilken söt modell, ser ut att trivas som fisken i vattnet!!! Ha en härlig dag kram från Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. hi hi ja det tycker de är kul å modella och få riva ut kläderna!!
      Kram

      Radera
  2. Vilken sööt liten modell och det är klart att hon gillar rosa... Precis de rätta poserna och allt! Ja, fy vad kallt det är! Vill inte heller sticka ut näsan...

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Undrar om de blivit lite påverkade av mammas favoritfärger hihi.
      Kan lova att poserna har hon inte lärt sig från mig:)
      Kram

      Radera
  3. Haha, vilket hääärligt inlägg och en ljuuuuuvligt söt modell:))))) En riktig prinsessa, hälsa henne det:))

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktiga små prinsessor, de spatserar runt här med nya prinsesskor oxå hihi
      Ska hälsa det till henne:)
      Kram

      Radera
  4. Hahaa, vilken modevisning, härligt! Barnen är så sköna! Har det bra!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk vilken billig underhållning man kan få ibland, mycket bättre än fashion week nu i stockholm:0
      Ha en fin dag.
      Kram

      Radera
  5. Haha, vilka små teaterapor de är! Världens finaste små apor dock.. Pussar till er!

    SvaraRadera
  6. He he he... helt underbart!!!!
    Så go´med allvarlig blick....
    Kram Sofia
    Hälsa modellen.... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur, stenansikte nästan :0
      Ska hälsa henne. Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.