Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 26 januari 2013

Massor av ostbågar.

God kväll på er.
Åter igen ett sent inlägg för att vara mig. Lusten och orken är precis som bortblåst nu igen.
Jag har jobbat idag och har nu kvällen ledig iallafall.

Var precis och handlade lite som piggar upp en

fin färg eller hur och den är ju inte ens ROSA:)

Godis så klart, det är ju lördag faktiskt.
Efter att ha kommit hem och känt mig helt färdig och orkeslös och inte särskilt glad så blev jag desto gladare när jag fick reda på att jag hade vunnit en tävling igen! Gissa vad då!! ostbågar ostbågar ge mig mera ostbågar... En hel låda som innehåller 18 påsar av en ny sort från Estrella och jag valde prästostsmak!!
Det var hos Victorias provkök som jag vann detta goda härliga pris. Det lyste upp minsann!!

Vi är ju ganska många så det går ju åt lite sådant på en helg

Nu vet ni vart ni kan åka om ni blir sugna he he:)

Ha en fin kväll nu.
Själv blir det en tidig kväll för har sovit ca 3-4 timmar i natt:(

Kram Jennie

20 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Ostbågar är ju aldrig fel!:)
    Se till att komma i säng tidigt...3-4 tim sömn låter inte bra...
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket.
      De slinker säkert ner i alla munnar som finns här hemma. Ska bli spännande och se hur de smakar.
      Ska verkligen gå och lägga mig tidigt kan jag säga.
      Kram

      Radera
  2. Mums för ostbågar, det är alltid lika gott. Slinker nog ner i din familjs små magar så alla blir mer än nöjda.
    Sömn behöver vi alla, en del mindre en del mer. Jag måste ha runt 8 tim nattsömn plus nån liten tupplur under dagen- annars går jag som en zombie :-)
    Ha en skön helg, kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lotta.
      Ja det går ju åt en del ostbågar och annat här, särskilt när barnen har kompisar hos sig oxå:)
      Jag är oxå en 8 timmars människa annars är det kört.
      Kram och ha en fin helg du med.

      Radera
  3. Vilken tur du har som vinner en massa. Ostbågar är ju aldrig fel...och ja jag sparade stommen till lampskärmen :)Kram och försök att vila upp dig nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk, jag som aldrig brukar vinna något! Kul:)
      Kram

      Radera
  4. Grattis till dig min vän :)
    Orken kommer o går tyvärr, man önskar att den bara fanns där, för alltid liksom :)
    Hoppas du har en mysig kväll. Jag har laddat upp med mina favoriter.. Glass o choklad :)
    Stor kram till dig.
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du:)
      Jo man har ju liksom alltid haft orken så jag har inte vant mig vid att jag måste ta det lugnt för att behålla den..
      Glass och choklad:0 gott gott!
      Kram

      Radera
  5. Nämen, jag dööööör! Är det saaaaaant! Du lyckliga lyllosmänniska! Sååå gooooott! Lila är också himla fint och glass och choklad är inte dumt det heller!

    Kramar
    Petronella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja visst har jag tur:) kan tänka mig att det går åt mycket hos dig oxå :0
      Kramar till dig.

      Radera
  6. Mmmmmm suuuuuupergott med ostbågar!! Guuud vad sugen jag blev på det nu:)))) Stort grattis till din vinst!!!

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, jag som aldrig brukar vinna, jag är jätte glad för vinsterna:)
      Kram på dig

      Radera
  7. Grattis till ostbågevinsten!:)
    Det var jätte längesen som jag åt ostbågar, men det är ju riktigt gott:)

    Hoppas att du kunnat sova inatt och att du får en härlig Söndag!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket;) Jo lite sömn har det väl blivit i natt..
      Ha en fin dag du med.
      Kram

      Radera
  8. Vilken vinst!
    Jag skulle frossa som besatt=))

    Hoppas att du känner dig lite piggare idag/
    Kram Hannis

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe ja men visst. Får väl låsa in dom och stålsätta sig själv:)
      Tack, känner mig så där...
      Kram

      Radera
  9. Grattis till vinsten! De är ju goa:) Fin blomma! Önskar dig en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men tack de är säkert jätte goda, har aldrig provat den smaken.
      Ha en fin dag du med.
      Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.