Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 17 november 2012

Första julmarknaden för i år.

Hejsan.
Ja idag var det premiär att gå på lite julmarknad för i år. Alltid kul att se vad som finns och vad folk sitter hemma och pysslar med. Tomten fanns på plats för barnen oxå och bjöd på godis. Tidningen var även där och ville gärna ta kort på barnen tillsammans med sina godistomtar de vann på lotteri. Tyvärr så blev det ingen bild, för Nellie VÄGRADE! hon höll hårt i sin chokladtomte och trodde nog att de var där för att ta den:)  lilla mesproppen för när vi mötte dom en liten stund senare så blev det bara ett NEEJ och så höll hon chokladtomten stenhårt i knäet.
Kallt och rått var det ute idag iallafall.
Lite fynd blev det idag men inte på marknaden utan på Loppis och stan.
Koppar med fat som är finfina och jag ska visa er framöver vad jag ska använda det till:) Ljusen blir fina att ha i mina hjärtan jag gjutit med lite sand och dekoration.

Ha en bra lördag. Kramiz Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.