Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 22 november 2012

Det går i ett idag

Hejsan.
Oj så fullbokat de blev idag. Har inte varit hemma sedan kl 10 idag på fm och kom hem vid 16. Har varit försökskanin idag igen med spamanikyr hos dottern och även haft utvecklingssamtal. Nu ska jag iväg med arbetskamrater och blir hämtad..ja om 5 minuter, så har bara hunnit med att byta om å duscha lite.

Inget gjutit idag alltså och inte ens hunnit se hur mina nya saker blivit. Imorgon blir de bilder på vad jag tänkt ut för nya saker:) Nu ska jag vidare till spakväll med god mat och trevliga arbetskamrater:)
Har ju glömt att visa våra lurviga familjemedlemmar. Katten Edwin som blir uppvaktad och förföljd av hunden Bella jämnt och ständigt. Inte alltid uppskattat och han slår tillbaka och biter henne. Trevlig kväll allihop Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.