Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 13 november 2012

Betongskiva till bord

Hej svejs.
Ja nu så är den andra bordsskivan i betong färdig. Jag prövade att lägga den ovanpå mitt symaskinsbord för att se hur det blir. Om jag inte hade haft en bordsskiva redan i vita träbrädor så hade det blivit lite finare men ni ser ju ungefär. Jag har haft en playwood skiva i botten så det blir ganska fint mönster efter träet i skivan.
Inte världens bästa bilder då det var himla mörkt och dåligt ljus men men..
Idag fick jag något som kommer underlätta baket framöver. En receptbokshållare i vitt smide. Tänk så smidigt det kommer att bli sedan när man har boken stående. Tänkte att om jag inte orkar hålla min tidning när jag läser så får jag väll ställa tidningen i stället framför mig så behöver jag bara bläddra lite:)
Skåpet som är på bild oxå, står i det här mörka rummet och syns inte, kanske ska flytta upp det där det syns. Det var mörkbrunt och lackat men målade om det vitt, inte nu utan är några år sedan. Tycker det är fina detaljer på det.

Nähä.. strax dax för inredningsparty IGEN:) köpte verkligen ingenting förra veckan, var inget så där som jag ville ha, får se om det är något fint idag.

Ha en bra kväll nu för det ska jag ha:) Kram Jennie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.