Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 23 november 2012

Avkopplande dag igår, sitter ff i:)

Hejsan.
Jag kom iväg till vår spakväll igår tillsammans med arbetskamraterna. Så kul och man behöver träffas utanför jobbet och bara ha kul. Vi har en jätteduktig kollega som driver detta spaet. Man kan basta i infraröda strålar, floating, olika sorters massage m m. Man kan även boka om man tex vill ha en trevlig tjejkväll med mys och avkoppling. Rekomenderas verkligen. Det ligger i Sjunnen strax utanför Vetlanda och heter Revalik Sjunnens SPA.
Jag känner mig fortfarande helt slö och avstressad sedan igår :) gått här hemma och dragit benen efter mig men faktiskt varit ute en sväng i solskenet och gått.

Här kommer lite bilder på betong...IGEN:) jag har gjort en nyckelhängare/nyckelskåp det är med 5 hjärtan och 5 krokar under. De andra bilderna var det jag skulle tala om vad jag skulle ha dom till.De är även dom gjutna i betong. Det jag har tänkt mig är, om ni sett min väggljusstake/lampett jag gjort, jag hade bild ute på det för någon dag sedan. Jag tänkte byta ut hjärtanen mot dessa båda. Inte på samma ljusstake men alltså en och en. Blir som en liten tavla längst upp på dessa. Tänkte måla de små sakerna oxå innan.  Får vi se hur det blir sedan.

Nähä, dax att köra barn, en till sin pappa och en till en kompis. Tur det är i samma stad iallafall:)
Trevlig fredagkväll nu alla.
Kram Jennie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.