Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



söndag 18 november 2012

Färdig krans

God kväll.
Blir ett LIIITET snabbt inlägg så här ikväll. Ville bara visa hur kransen blev som jag gjorde idag. Eller rättare sagt hjärtat. Man står ju och velar och velar för finns ju hur mycket som helst att välja bland. Det fick bli detta hjärtat som jag ska hänga upp inne någonstans.
Om en vecka så är det en grupp till som ska åka ut och skapa lite i Sälleryds. Är någon intresserad som jag inte sagt till så hör av er.
Snart solsidan:)
Ha en go kväll. Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.