Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 13 maj 2013

Vilken dag..

God kväll eller snart natt..

ÄNTLIGEN!!! Nu är det färdigt att jag får starta eget bidrag så nu kan man börja lite smått med att komma igång..känns som jag har hållit på ganska länge och förberett mig nu:)

Är en aning trött nu känner jag..efter att ha sovit max 4 timmar i natt då jag haft en snorig liten unge på var sida till att ligga och snarka i öronen på mig..blir tokig på sådant ljud och kan inte för mitt liv koppla bort det där ljudet och slappna av!!
varit med sonen idag när han skrev upp till körkort och han klarade det!! Han var såå glad och jag oxå så klart.
Jag fick ju gå en runda själv under tiden och handla lite, händer inte allt för ofta tycker jag..

Ikväll har man blivit bjuden på mat av jobbarkompisarna och fick fina blommor och en fin påse med gott i.. det får bli bild på det imorgon. Kan säga till er som vet hur den där runda doftande saken såg ut när jag visade upp den, den var verkligen inte längre  rund  när jag kom hem hihi..

Nu e de sängen som gäller, men måste visa upp mosters små sötnosar som jag fått träffa i helgen..

ja så här gott mår man om man ligger i mosters famn hela tiden och man är så där liten och pluttig.när magen funkar rejält som den ska och man kan kräkas ner hela moster:).

man vill bara pussa på den där lilla munnen hela tiden..

 och snuffsa lite på henne:)


Här är mina små tjejer tillsammans med mosters andra lilla sötnos..

det var rena puss å kram kalaset mellan lilleman och tjejerna:)
Nähä go vänner!
God natt med er nu och än en gång TACK så hemskt mycket för en jätte trevlig kväll alla fina arbetskompisar. Ni kommer absolut inte att slippa mig och jag bokar in fikabesök framöver hos er.

KRAMAR, Jennie

5 kommentarer:

  1. Meeeeen aaaaaaaaaw vilka gudingar!!! Man kan inte fatta att bebisar är så små och att ens egen varit så där liten…
    Nu måste Anna oxå sova minsann;-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej Jennie!
    Grattis till Starta eget bidrag! Kan tänka mig att du är glad nu! Vilken härlig dag du hade och titta vilken lilla sötis! De lite större är också jätte söta:)
    Önskar dig en trevlig tisdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Men äntligen! GRATTIS!!
    Det här har du kämpat hårt för känns det som.

    Vilka sötnosar du har i din närhet=))

    Hoppas barnen blir friska nu!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Grattis till starta-eget-bidraget!!! Skönt att äntligen kunna börja ordentligt! Va många fina bilder idag :) Många av mosters favoriter :)

    SvaraRadera
  5. Himla mysigt att vara moster och snusa och gosa på liten bebis! Härligt att du fick bidrag till slut och grattis till sonen som klarade teorin! Finns fler som har sömnbrist ser jag... Krya på de små snorisarna!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.