Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 3 maj 2013

Njutit av dagen

Hejsan på er.
Det är så kul att läsa alla era fina kommentarer och jag blir så glad:)

Här har man njutit av promenad med kompis, fika hos svärföräldrar, sol och värme och nu avslutat med grillning.
Imorgon ska de små på kalas och jag ska hämta mig en släpkärra full av championkompost. Brukar jordförbättra med det varje år och det växer så det knakar, särskilt gurkor och andra grönsaker.

fika hos farmor och farfar

Här är en annan som njuter av solen:0
Nähä här blir ingen hockey för mig iallafall, jag har hyrt mig lite filmer så jag har hela kvällen att göra nu:) slutar väl med att man somnar..särskilt efter en sådan natt som i natt. Pappan snarkar, W snarkar och hon ska ju ligga med ansiktet rätt i örat på mamman och även gnissla tänderna. Blodet stelnar ju i ådrorna och håret reser sig i nacken när det låter som att hon ska bita av alla tänder på en gång!!! Så från kl 2 i natt så har jag inte sovit något, vid fyra gick jag och la mig i tv rummet men kunde inte somna om.

Ha en fin fredag kväll alla ni fina läsare.
Kramar från mig.

3 kommentarer:

  1. Hej! Oj, hoppas det blir inte flera såna nätter! Annars det låter att ni hade en rolig o skön dag!
    Önskar dig en fin lördag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Tänk att folk man delar sovrum med inte kan uppföra sig!! *skratt*
    Samma här kan jag säga, ibland kör jag med öronproppar så att jag får sova.
    Hoppas nattens sömn blir bättre.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Det där med snarkningar känner jag igen, har en jag också som snarkar så det skallar i fönsterrutorna här hemma, hihi.Verkar som ni har haft en skön fredag.
    Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
    Kramar
    Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.