Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



söndag 26 maj 2013

Alla mammors egna dag:)

Hejsan.

Har ni blivit firade idag på morsdag? Egentligen så behövs det ju inget storslaget för det kan faktiskt räcka med någon liten teckning av barnen.
Jag fick frukost på sängen lotter och teckningar och lunch några timmar därefter.. Det var en trött Nellie och en trött mamma som blev väckta av pappan och storasyster på sängen idag vid halv nio tiden :)

dukade med lite fina blommar idag

hade glömt bort att jag hade sådana där flytringar där man kan sätta i snittblommor till att flyta sedan. Blir ju aldrig lika bra på kort som i verklighet :)

Idag har det regnat mest hela dagen så en riktig slödag och" bara" lite städning har det blivit..

Hoppas ni har haft en fin morsdag idag.
Ha nu en fin kväll, här blir det Wallander samtidigt som jag ska göra iordning lite betongsaker:)
Kramar till er.

4 kommentarer:

  1. Jag jobbade Morsdag också men hann och fira lite ändå.
    har aldrig sett såna flytringar,men det var ju fiffigt
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Men vad fint med flytringarna! Kul och fiffig idé! Och vilket fint firande du fått :) Jag fick choklad och teckning av yngsta dottern, våra äldsta befann sig på annan ort så från dem blev jag firad via telefonen :))

    Önskar dig en fin vecka!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Jag blev ju firad för två veckor sedan då vi har morsdag i Australien. I söndags var det ingen som mindes, mest kanske för att jag ändå inte var hemma. Åkte till Melbourne i lördags för att jobba, sedan ut med kolegor på kvällen för fest och så sov jag kvar i stan hos en av tjejerna. Tog en stund att komma hem på söndagen, åt brunch först och när jag kom hem hade man och barn för länge sedan åkt till Melbourne för att gå på fotboll. Men jag skicka blommor till min mamma iallafall.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev med blommor i vatten bad;))...mina flytringar har försvunnit...så är det ibland;))
    Kram bia

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.