Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 20 maj 2013

På resande fot idag..

Hejsan.

Idag är den där migränen på besök igen och det gör ju inte saken bättre att det är sådan där åskvärme och kvavt ute idag. Jag klagar absolut inte på värmen och kan vara så kvavt det vill, BARA man slipper huvudvärken!

En liten sjukling här igen med ont i halsen och örat så hon har varit hos farmor och farfar idag.
För idag har jag varit ute och åkt hela långa dagen. Köpt in lite grejer till butiken, eller lite och lite är väl till att ljuga faktiskt. Var hos två leverantörer idag och ska köpa in från ytterligare några till och har redan köpt innan idag med:) finns ju SÅÅ mycket fint så man vill ju ha allt..nästan iallafall..
En liten "provdocka" och rostiga nycklar..

alldeles lagom här på byrån, kommer troligtvis att ha några större oxå fast i andra modeller.. tycker de är så fina!

rostiga nycklar, ser visst svarta ut men de är rostigt bruna å fina;)

Kalender med flickmotiv..

Hjärtan i fyra olika utseenden.


Krokar i rostigt brunt. Ganska så stora var de..


Ängelkalender..

glaskupa med fat, tycker de är så söta..
Ja detta var vad jag fick med mig hem idag och resten kommer att komma närmaste veckan nu..Kommer att vara julafton flera gånger om framöver nu hihi..

Hade resesällskap med mig, tur var väl det, en alldeles egen kartläsare annars hade jag nog varken hittat dit eller varit hemma än:)

 I egen hög person, kartläsare Veronica :0

God mat blev vi bjudna på med, paj, sallad å bröd.

Efterrätten,supergoda skumbollar och undrar ni varför den vita är liiiite platt, så mosade kartläsaren den genom att lägga armen rätt över hihi..
Ha en fin kväll.
Kramar Jennie


1 kommentar:

  1. Verkligen fina grejer du köpt. Är det sånt du ska sälja i din kommande butik eller? Spännande med egen butik, men mycke jobb kan jag tro.
    Vart ligger butiken? Centralt i Vetlanda.

    Jag o sambon ska till Vetlanda på sönd, konfirmation hos våra vänner då.

    Ha de gott kram Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.