Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 24 maj 2013

Fredags hälsning

Hejsan på er.

Idag blir tidernas kortaste inlägg här:)
Har suttit framför datorn idag mest hela tiden idag och det har med min nystart att göra.
Oj då nu ska vi visst hämta en vunnen smörgåstårta med:)

Det blev verkligen kort.
Ha en fin kväll nu alla ni.
Kramar Jennie
Massor av röda vinbär blir de i år iallafall..

5 kommentarer:

  1. Hej Jennie! Smörgåstårta och vinbär, båda gott!
    Ha en mysig kväll!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Men gud så härligt att vinna en smörgåstårta :)
    GRATTIS till dig, o skönt att slippa fixa kvällsmat :)
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  3. En smörgåstårta låter ju inte helt fel!

    Hoppas att du får njuta ute i solen idag.
    Här ser det ut att bli fint väder.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Kort eller lång, men en fredagshälsing fick du till i alla fall :)

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Så gott med smörgåstårta!
    Ha en fortsatt härlig helg
    Kramar Sandra

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.