Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 16 maj 2013

Underbar kväll

Hejsan.

Man hinner knappast gå in nu när det är så fint ute men man måste ju så barnen somnar någon gång:)
Ja och det där med att sova..tror ni inte att igår när jag precis lagt ner huvudet och kände att jag började bli så där trött ja då vaknar ju en liten Nellie!!! Men då fick det vara nog med det där pillandet på sin mamma hela natten för jag pallrade upp med kuddar under bäddmadrassen på båda sidor om henne.. hon låg där som i en hängmatta kan man säga, väl inpackad och utan att störa  trötta mig. Så jag fick min sömn till slut:)

Full rulle idag kan man säga, Banken, försäkringsbolag,arbetsförmedling m m. Skönt när man får sådant där mindre roligt gjort.
Ikväll har vi grillat lite och nu kunde sonen komma hit å äta när han kan köra bil själv, så roligt och hoppas på många besök av honom framöver..

kvällens kock som alltid när det grillas:) så smidig mat tycker jag då hihi
undrar om den här "lilla" damen kommer att hälsa på i växthuset även i år och skrämma livet ur mig :)
Nä nu kanske man skulle gå och sova snart då..
God natt på er.
Kram Jennie

7 kommentarer:

  1. Grattis till sonens körkort...så kul...det var väl han som var kock också, hihi...
    Min dotter fyller 18 i juni...men det går lite segt med körkortet...hon har kört lite med mannen...få se hur det går;))
    Ha de gott min vän!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Vad kuul att sonen har fått körkort nu och jag veet preciiiis hur det känns att inte få sova och din hängmatteidé brukar jag köra med också... :) Nää, sådana gäster kan man väl vara utan, skulle skrämma slag på mig också!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  3. Så kul med körkort för sonen-grattis!
    Visst är det härligt när kvällarna är ljusare...
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Gillar din stora uteveranda. Påminner om min somnu är klar och blev sååå stor.
    Barn i sängen gillar jag inte för då kan jag inte sova alls. Vi har sträckt oss till att ha en maddrass på golvet när det behövs och det funkar fint. Mennu har hon precis fyllt 5 år och sagt att hon nu är stor och inte ska komma mer. Ja vi får väll se med den saken.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Grattis till sonen o körkoret!!
    Du... såna gäster kan man verkligen klara sig utan... fy!!
    Hoppas du får en härlig helg md din fina familj.
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag sugen på grillat=))

    Skönt att du fått sova.
    Kan tänka mig att det är svårt när en liten ska ligga bredvid och pilla=))

    Ska testa en ny gjutform idag, i form av en Buddha. Mycket detaljer på den så vi får väl se hur det går att pilla av formen utan att bryta av något.

    Kram Hannis


    SvaraRadera
  7. Roligt att sonen fått körkort, grattis till det.Den där paddan skulle jag också bli skrämd av. Önskar dig en fin helg
    Kramar
    Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.