Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



onsdag 12 december 2012

Snart så...

Hej på er.
Jag tänker varje dag att IDAG ska jag bli färdig med det som är kvar att göra inför jul, varje kväll inser jag att "nä inte idag heller men imorgon så".
Har iallafall fått upp gardiner på övervåningen idag så nu är det färdigt..tror jag. Imorgon blir det lussetåg på morgonen iallafall. Jag har en lucia och tomtetjej att sponsra med till det tåget:)
Alltid mysigt att se alla barn som tar i och gör sitt bästa.

Jag var ju på julfest med jobbet igår. Hade både tur och trevligt:) vann lite choklad för satt vid turbordet, fyra av fem vinster gick till vårt bord:)

har tänkt lägga julgranskulor i den här men lite mer än nu, fint att ha på bordet.

ja den ena snöflingan är köpt och den andra har jag gjutit själv

Merry christmas lykta, gjuten av guess who :)

har lagt lite stjärnor på det där fatet som jag förvandlade till en ljusstake i ett tidigare inlägg, passar ju nu till jul å nyår
Känns som klockan är väääldigt mycket och så är den bara halv sju!! skulle nog kunna gå och sova snart känns det som:) men måste ju se bonde ikväll innan det är dax för sängen.
Imorgon DÅ ska jag bli färdig med stöket här hemma:) tror knappt på mig själv men vi får väl se hur de blir med den saken.

Ciao för idag. Nya tag imorgon med saanktaa luuciiia.. sankta lucia.

2 kommentarer:

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.