Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



torsdag 20 december 2012

Paketinslagning

Hej på er denna torsdag.

Här har det varit ännu en "seg" dag men har iallafall köpt färdigt alla julklappar nu...tror jag och om inte så får man väl köpa efter jul. Just nu så orkar jag inte mera. Det gör ju inte saken bättre av att gå och handla bland massa folk och så även ha migrän. Nää..roligare saker finns faktiskt!
Iallafall nu då...ja nu är det ju alla paket som ska slås in oxå! För något eller några år sedan så satt jag dagen innan jul och slog in dom. Kan ärligt säga att det var ju värre än att handla allt. Så i år ska detta INTE upprepas tänkte jag.
Samtidigt så är paketinslagning veckans tema på FABRIKEN. Jag söker ju medlemskap där och då ska man vara med på tre teman som de har.

Så här är mina bidrag till detta tema denna torsdag:

detta papper tycker jag är så fint, lite franskt tema på. Skickade faktiskt efter detta i år.. lite papperssnöre runt och egna tryckta etiketter till

tror dessa är till någon som börjar på K..:)

barnens paket, olika papper till dom,tänkte som så att är det någon där lappen eller tavelhjärtan åker bort så ska jag faktiskt ha ett å samma papper till varje barn.  Det blir ju ändå 5 olika sorter.

Ett annat inslagspapper jag beställt hem:)

Lägg till bildtext



Ha en trevlig kväll. Nu ska jag fortsätta med mina paketer och slå in dessa.
Kram Jennie

4 kommentarer:

  1. Så fint du slår in! Mina paket ser hemska ut hahhaaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha ha det tror jag inte och förresten..våra små barn hinner ju knappt se pappret innan de rycker bort det.

      Radera
  2. Haha, det var det första jag tittade efter=) K.... som i Karin, jippie, jag måste varit jättesnäll=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. trodde du skulle kolla det, inte helt lätt att få i fred på jorden i de där bägge paketen iallafall:)

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.