Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 1 december 2012

Så här såg de ut

Tjohoo:)
Lördag hela dagen idag alltså, undrar vad man ska hitta på en sådan här dag? Kanske sätta ihop mina pinnar till en stor stjärna. Tänkte ha den på husväggen ute och ha belysning oxå. Får vi se hur det ser ut, Vad gör ni idag då? Så här såg de iallafall ut häromdagen när jag och barnen bakade lussebullar och lussekatter.

Inga sura miner här inte...


lika allvarlig som lillasyster
Jag hittade ett recept på fyllning till lussebullar. Man blandade ihop smör socker och vaniljsocker och bredde det på utkavlad deg och sedan rullade ihop till en rulle. Jag rev även lite vit choklad över smörkrämen. De blev VÄLDIGT goda och säkert väldigt NYTTIGT oxå:)
Ha en bra lördag. Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.