Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 16 april 2013

Mer blommigt

God kväll kära ni.

Idag har man farit runt som en liten skottspole överallt. Tur man inte har det så där jämt :)
Var ute en sväng å gick i det sköna vädret, rätt skönt å varva ner lite på det viset.

Annars är det sådant här jag har pysslat med idag.

mina vita ljuslyktor som jag på dom här har gjort decoupage igen..

ett annat mönster på den här..

tavlan som jag visade häromdagen men här med decoupage på  oxå.


en till :0

närbild  från föregående:)

Verkar som jag kommit in i en period igen med mycket betong hihi..eller vad tycker ni egentligen:0
Jag har ju lite att jobba ifatt nu efter en period med mindre inspiration av att göra sådant här..

Min stora dotter skrev innan idag och undrade om vi skulle kolla på film ikväll...nu för en stund sedan kom hon hem.. inte riktigt läge att börja kolla på film nu.  Snart får de bli sängen minsann..

Ha en fin dag imorgon.
Kramar från mig

8 kommentarer:

  1. Vad himla fina ljusstakar du har gjort.
    Du är så himla duktig!
    Kul när man är inspirerad och det flyter på.
    Ha en fin onsdag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Oj vad pysslig du är! Har aldrig provat varken betong eller decoupage, men det ser så snyggt ut!
    Nä börja kolla film efter 10 en vardagskväll är nog inget att rekommendera !
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Men vad du pysslar!
    Det blir så fint!

    Efter den här veckan får jag äntligen lite tid till pyssel igen.
    Ska bli skönt det=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Hej! Så fin du har gjort! Jag har aldrig gjort det där decoupage men skulle vilja lära!
    Önskar dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint...jag bara beundrar allt
    ska åka och hämta ett paket idag som kom från dig ...ska bli så spännande .
    Såg att du skulle vara med hos Violan i sommar ..då ses vi ..ska bli jätteroligt
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Fina "grejer" som alltid;))
    Hoppas du får en fin dag och att solen lyser på dej!!
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  7. Fina grejer du gör i betong vad duktig du är. Har också snöat in, nu håller jag på att sy lapptäcken så då håller jag bara på med det tills jag snöar in på något annat roligt.
    Kramar
    Lena

    SvaraRadera
  8. vad du är kreativ...gillar betong själv...fast hos mig blir det bara fågelbad för hela slanten!!!! Läckert med decopauge på!!!! Ha en fin fortsatt vecka kramen från Maja

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.