Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 30 april 2013

Ha en trevlig valborg

Hejsan.

Vet inte hur ni har det men här blåser det jääääätttte mycket! Undrar om de kommer att tända någon brasa i denna blåsten..

Nu ska väl våren komma med vackert väder och blommor som börjar blomma...

ny form jag provat att gjuta i..


den här blir nog fin när den är färdig..
Vill passa på att gratulera alla som fått små söta fina bebisar och alla ni som blivit mor å farföräldrar. Igår kom det två små nya liv till världen:) GRATTIS till er.

Kom just på att jag skulle ringa arbetsförmedlingen för att redovisa sökta jobb.. sitter nu i telefonkö och har plats 56.. tur man kan göra något trevligt under den väntetiden.
Mötet igår med konsult från starta eget företag gick himlens bra tycker jag. Får slutligt besked senast måndag ang starta eget bidrag :)
Ha nu en fin valborg alla ni och blås inte bort.

Kramar Jennie

4 kommentarer:

  1. Hej! Håller tummarna för eget b.!
    Önskar dig och din familj en skön Valborg!
    Regnar, sol, regnar, sol......här , hela dagen:/
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Vad mycket vackert du gör i betong. Kul det där med starta eget bidrag hoppas du får ett positivt besked. Önskar dig en trevlig Valborg
    Kramar
    Lena

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för starta eget-bidrag!!
    Heja, heja!

    Här har det slutat blåsa och jag ska ta hand om min hund som fortfarande är stressad efter gårdagens fyrverkerier...
    Fast vi var inne, i badrummet med radio och leksaker så drabbades han av panik.
    Så synd om honom!

    Skön första dag i maj till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Här i Kalmar blev det en del Valborgs eldar, vinden lugnade ner sig framåt kvällen. Men det var vinterjacka på!! Kyligt trots allt.

    Idag skiner solen på Maj månads första dag-härligt.
    Hoppas du får ditt starta-eget-bidrag, håller tummarna jag med.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.