Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



lördag 23 mars 2013

Kalas dagen som fick besök..

Hej denna lördag.
Hoppas ni har det bra.
Jag började göra mat så fort jag gick upp idag och är färdig med tårtan... För här var det ju meningen att vi skulle ha kalas idag..
Fick ett mess från sonen som sover hos tjejen att han idag har feber och ont i magen och även tjejen. Så han får gott stanna där han är och har fått ställa in kalasandet idag. Nu bjöd jag hit mamma och pappa ändå eftersom vi har ganska mycket mat nu då..och tårta!









Banan tårta har jag försökt mig på här tillsammans med de små hjälpredorna :)



Vi har hunnit vara ute lite idag med i solen.




Ha en fin lördag och helg nu.
Kram Jennie

8 kommentarer:

  1. Vackra rosor och smaskig tårta!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Oj vad tråkigt att bli sjuk, just nu!!!!
    Hoppas ni får trevligt med dina föräldrar iaf;))
    Kramis till dej!!

    SvaraRadera
  3. Men, så himla typiskt! Tur ni kunde fika och äta lite i alla fall... Tårtan såg superproffsig ut och jättegod ut! Tur du har duktiga hjälpredor!

    Krya på liten son och ha en jättefin söndag!

    Kraam
    Petronella

    SvaraRadera
  4. Oj, vad trist att han blev sjuk!
    Men hoppas ni hade en trevlig kväll i alla fall och att mat och tårta var gott.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Så tråkigt att bli sjuk.
    Tårtan ser läskande god ut.

    Önskar dig en härlig söndag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, så fint med äggen i korgen!

    Trist med sjukor.
    Känns som att förkylningarna hoppar runt mest hela tiden.
    Tur att ni kunde kalasa lite ändå=))
    Tårtan såg goood ut!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  7. Så tråkigt att det inte blev kalas men tur att dina föräldrar kom ändå..kram Veronica.

    SvaraRadera
  8. Neeeej vad tråkigt att bli sjuk inför kalaset!!! Men kul ändå att det blev en släktträff och lite fika :) Vad fint du har det hemma och mums vilken tårta!! Ser svår ut att göra, vad duktig du är :)

    Kraaaaam aka

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.