Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



måndag 8 juli 2013

Pysseldag

God kväll!
Ett till inlägg idag:) inte illa för att vara mig men ett kort så här är ju smidigt per telefon att lägga in.
Egentligen är detta min söndag och lediga dag men det har blivit målning och pyssel med betongsaker, ska ju åka till finloppisen hos violan då... Bäst att sätta fart å göra färdigt lite grejer tills dess😉

Det här blev det idag... En del av det iallafall.. de med flaggmönster gjorde jag till en söt tjej som tycker om det där mönstret.

Ha en fin kväll. Kram Jennie





6 kommentarer:

  1. Jädrans vad du är duktig!!
    Lycka till på loppisen=))

    Kramen Hannis

    Ps.Du och jag har samma tanke när vi går på kyrkogårdar. Just det där med vad människor har åstadkommit och vilka spår dom har skapat i sitt liv. Min fantasi fullkomligt sprutar när jag strosar runt där=))

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Grattis till butiksöppningen. Hoppas det gått fortsatt bra. Det var så mycket fint du hade där och visade på bilderna. Synd att jag inte bor närmare bara.
    Ser att det blev lite varmare till sist. När jag läser bloggarna just nu verkar det som om sommaren dröjer lite fortfarande. Hoppas den drar igång på allvar snart.
    Ha det gött!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint pyssel du har gjort, du är så himla duktig.
    Tack för din kommentar hos mig.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du gör....och hoppas du trivs med affären ;))).....
    Ha det gott!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är, så mycket fin du gjort. Ska också vara med på Violans fin loppis, blir skoj att träffas.
    Kramar
    Lena

    SvaraRadera
  6. Vill kika in såhär i semestertider och titta till dig lite :)
    Jag hoppas allt är bra med dig o din familj och att ni njuter av sol o värme!
    Stoor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.