Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



tisdag 25 juni 2013

Första doppet idag.

Hejsan.
Men så fort dagarna går! Känns som att man inte hinner blinka så är det kväll och en hel vecka går ju av bara farten!

Idag har barnen tagit första doppet för i år iallafall medans jag och en kompis satt och tittade, badkruka som jag är så vill jag ju iallafall att solen ska lysa när jag doppar mig :)

Vi blev väldigt uppvaktade av de här små djuren..ser ni kompisen som håller in tårna oxå hihi, jätte rädd för att de ska smaka lite på dom :)
men de gick och suktade efter vårt fika :)  de är ju rätt söta om de bara håller sig på lagom avstånd ..
 I sommar så ska jag och kompisen på finloppis hos Violans som har en butik på sin gård. Jag ska ta med mig lite som jag tillverkar själv alltså betong :) Det är många fina utställare där som tillverkar massa fina saker. Ska bli kul att träffa en del av er där snart :)
Blir lite blandat och en del är det här..



Kanske man skulle ta och gjuta lite till så jag har lite att ta med mig hihi..

Tack för alla fina kommentarer ni lämnar hos mig. Nu ska jag in och titta till er lite på bloggarna:)
Kram jennie

6 kommentarer:

  1. Jasså, du har inte badat än, haha. jag doppade mig i dammen för första gången igår. det var kallt, brrr.
    Vad kul att du ska sälja din betong saker på ett nytt ställe, spännande.
    Ha en fin onsdag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar kasta mig i när jag är i stugan.
    Bara för att liksom=)) Men annars vill jag ha helst att det ska vara varmt i vattnet.

    Kul med loppisen, du kommer garanterat att sälja av dina fina saker!
    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  3. Du kommer säkert att få sälja dina fina betongsaker;))Hoppas allt är väl med dej och att solen skiner på er....här regnar det idag...så jag har passat på att städa ;))
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Jag har inte heller badat ännu... Förhoppningsvis så blir det lite varmare i vattnet så att även jag kan gå i. :)
    Ska bli jätteroligt att ses hos Violan
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  5. Så härligt, nu blev jag badsugen :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Här är man bortskämd, poolvärme och helst 30+ :) hoppas du har fler bilder att lägga ut på evenemangssidan, kanon om ni gör så då och då ända fram till den 20/7, ha en fin vecka så hörs vi då på mejlen, kram

    SvaraRadera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.