Här kommer jag skriva om mina största intressen, trädgård, inredning och då helst shabby chic, bakning,familj, min butik och gjutning i betong. Att få skapa fina å vackra saker får mig att må bra. Kommer även att skriva lite om vägen tillbaka från utmattningsdepression men mest om glada fina och roliga saker



fredag 8 februari 2013

Hjärtan

Hejsan.

Hoppas ni har det bra allihop, verkar annars som att många är sjuka nu i influensor av olika slag. Hoppas man klarar sig!

Idag har det blivit en promenad med barnen en sväng på fm, har i ett svagt ögonblick lovat att baka bullar idag med... Om jag ska baka så måste jag göra det på fm så det är klart vid  10 eller något. Eftermiddagarna är jag såå seg.
Får väl se vem som vinner, barnens tjat eller min envishet och mitt tålamod:)

Nytt från min "betongverkstad" hihi.

hjärta att använda som placeringskort hållare eller annat fint man vill ha på ex bord..

lätt som en plätt och torkade fort i formen


ja så här kan det se ut med ett lite snabbt tillklippt papper


något man kanske kan ha på bröllop eller någon fest oxå.
oj oj  kan jag  säga, om inte jag är hes imorgon så vet jag inte vad. Samtidigt som jag skriver här så går jag och barnen igenom barnkammarboken med sånger och är nu på sidan 66 och har sjungt en hel del nu!!
Jag hittade den här och wilma fick den när hon döptes tror jag. Hon är inne i en period där det är mycket sång och dans så det passade ju att jag hittade den just nu :)

Bäst att sjunga vidare nu, tur ni inte kan höra mig hihi.
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

14 kommentarer:

  1. Låter att du har det bra:)!!! Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev bullar :)
    Det är ju så gott med nybakade :)
    Superfint hjärta och perfekt som placeringskortshållare, oj vilket långt ord :)
    Ha en underbar kväll.
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamen det blev bullar oxå! Sista gången jag bakar så sent, de kom ju aldrig ner i varv eller så var de så pigga pga sockret de åt hihi.
      Tack snälla du.
      Hoppas du haft det fint ikväll och har fortsättningsvis.
      Kram

      Radera
  3. Kikar in och önskar dig en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du:)
      önskar dig det samma och hoppas du är ledig fån jobb oxå.
      Kram

      Radera
  4. Vilken kul idé med hjärtat!!
    Önskar dej en mysig helg och hoppas rösten håller :))
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja hjärtat kan man nog använda till mycket tror jag.
      Ja än kan jag prata men fick säga stopp efter att ha sjungt uppåt 80 sidor med sånger hihi.
      Ha det så gott du med!
      Kram

      Radera
  5. Trevlig kväll på dig med ! Jag vet precis hur den boken är .. Sjungit många gånger från den .. Vi sjunger dagligen på förskolan .. Fina hjärtan du gjort ! Kram Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja kan tänka mig att det blir sång varenda dag här nu:)
      Tack så mycket;)
      Ha en fin kväll idag med.
      Kram

      Radera
  6. haha det där känner jag igen. Vi brukar sjunga sångböckerna pärm till pärm :)
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi ja det är ju kul ett tag men jag börjar ju nästan alltid gäspa efter ett tag! Konstigt..
      Ha en fin lördagkväll.
      Kram

      Radera
  7. Tack för dina fina kommentarer på min matblogg :) hoppas att ni får en härlig lördag och söndag!! Kram Camilla på Coquina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så kul å få lite inspiration till matlagning:)
      Ha en fin helg ni med.
      Kram

      Radera

Vad kul att du kikar in här, jag blir jätte glad om du vill lämna en kommentar hos mig. Då får jag ju glädjen att kunna kika in hos dig som har blogg.
Kramar. Ni som inte har blogg kan oxå kommentera. Gå in i rullisten vid kommentarsrutan och sätt dig som anonym, i kommentaren kan du sedan skriva ditt namn om du vill.Tryck på publicera när du skrivit färdigt.